Söndagen började med typical American breakfast: Pancakes, lönnsirap, pumpkin spice coffee och pumpkin bread. Mums! Pumpabröd smakar typ som marknadspepparkaka. Måste baka det själv här hemma inom kort!
 
Efter frukost såg vi Despicable me 2 som jag velat se hela sommaren (Min typ av humor) innan vi åkte till Chesnut Hill.
Det är en liten town med små mysiga butiker och gator. Vi fikade på Starbucks och provade deras pumpa muffin som var hur god som helst innan vi gick in i olika affärer. En av dem var en butik som hette Papermania. De hade brevpapper och vykort från massa fina märken såsom Vera Wang och Kate Spade. Så charmig butik och ville ha alltihop trots att jag vet att jag inte kommer använda något av det.. ^^
 
 
Kom hem vid 4 tiden och sysselsatt mig med att klippa ihop en film från Philly (ska ladda upp den snart så ni får se), tramsat framför photobooth med dottern och FÖRFIRAT min FÖDELSEDAG som är imorrn, eller IDAG I SVERIGE! :D Anledningen till att vi firade den idag var för att pappan inte kommer vara hemma imorrn. Så vi åt tårta och jag fick ett presentkort på iTunes samt blommor. Tackar!
Jag köpte faktiskt en present till mig själv på J. Crew igår... Haha, bad att få den inslagen och allt så nu ligger den på min byrå bara någon meter ifrån mig så fint. Blev även lite annat som fick följa med hem, men det visar jag någon annan dag.
Nu börjar säsongspremiären av Once Upon a Time här så gotta go! (ja, det är great att få se tvshower i realtid istället för att behöva vänta!)
Kramar!
 

Kommentera

Publiceras ej