På måndagen, dagen efter min weekend class, åkte jag till O'hare för att äntligen få krama om mamma och pappa som jag inte sett på 9 månader. Tårkalas och leenden, men ändå med en känsla av att "det var som om vi sågs igår" åkte vi till ett outlet mall där jag var den som lämnade med mest kassar... 
 
Saker som vi gjorde tillsammans under de 10 dagar som de var här var bl.a. guidning downtown (toppen att mitt huvud var fullproppat med fakta om Chicago efter weekend klassen!), Andersonville, middag på de två bästa pizzaställena (Malnati's för Deepdish och Peace för thin crust), middag på Wildfire med mina värdföräldrar och morfar, roadtrip till Kanada med stopp i London, ON, Niagarafallen och Toronto, Froyo med Moa och tripp till Ensam Hemma huset, promenad vid sjön, Scooter's... plus massa mer!
 
Så kul att få spendera tid ihop igen och även fast det var lite snyftigt att släppa av dem på flygplatsen känns det skönt att veta att vi kommer ses om bara några månader igen. 
 

Kommentera

Publiceras ej