Oj oj oj, vad efter jag är här.. Som vanligt. 
Förra veckan var min värdfamilj på semester och jag var bortskämd med att ha huset för mig själv i en vecka. 
Bästa svenska tjejorna var därför här varje kväll under helgen för hemmafester och Moa (a.k.a Boo eller parttime roommate) stannade över från lördag till tisdag. 
 
Bilder från veckan:
Tacokväll
Fest hos en annan au pair...
Som fortsatte på vårt sätt hemma hos mig...
Och fortsatte till dagen därpå med bakiskäk på Ed Debevic's..
Vietnamesiskt med Vivien
 
Andra aktivitieter som inte fångades på bild var bl.a. dansbattle på xboxen halv fyra på natten, timmar av promenader med Moa, träning och gos med vovvis. 
De kom hem på fredag och trots att det var skönt att få egentid var det så kul att få se mina barn och föräldrar igen! Erkänner att jag saknade allihop i slutet på veckan. ;)

Kommentera

Publiceras ej