Efter många om och men (ex. att jag fick reda på vid gaten att mitt handbaggage inte ingick och jag fick betala 100 dollar) landade jag och Cindy i Denver, CO på onsdag eftermiddag. Eftersom det inte var mycket kvar av dagen hann vi inte med så mycket, men mexikansk middag på en restaurang med hennes familj och en kort visit downtown räckte tiden till!
 
 
 
Bilder ovan från vår torsdag som innehöll snow shoeing, besök till Bevercreek - en rätt sjuk lyxresortsområde med enorma hotell i timmer och sten, möten med hennes kompisar och matkoma på kvällen för att fira Cindys födelsedag.
Fredagen spenderades i Lionshead¨s backar på skidor! Bästa skidåkningen jag någonsin upplevt, med perfekt pudersnö och långa branter! På kvällen åt vid middag hemma hos Cindy som traditionsenligt innebar matkoma innan vi gick till ett bryggeri ett stenkast bort för att prova citrongräs-öl och träffa en av hennes vänner. 

Kommentera

Publiceras ej