Nu har jag skrivit upp mig på en Franska steg 2 kurs och Culinary Arts - Appetizers around the world. 
Jag som var så skoltrött efter studenten ser faktiskt fram emot det! 
Läste ju franska på gymnasiet så hoppas att steg 2 är på lagom nivå och inte för enkelt/svårt. :) 
 
Kändes lite speciellt ändå att åka dit och skriva upp mig samtidigt som man såg massa andra elever på väg till sina klasser. 
Sa till äldsta sonen igår att jag skulle dit och skriva upp mig på klasser och han blev ledsen "No, Amanda! That means you won't be home as much and be with me.." Så gullig!! Blev helt varm inombords. 
Eftersom han är äldst känns det som om det oftast är de två mindre som tar upp en stor del av min uppmärksamhet, då han klarar mer själv och är mer självständig. Igår var det dock annorlunda vilket jag blev väldigt glad över! Jag och de två mindre kollade på när han hade fotbollsträning och sedan hjälpte jag honom med läxorna på kvällen. Vi skrattade och skojade ihop och på kvällen sprang han och gav mig en kram när jag kom in i vardagsrummet. 
Ibland har jag väldigt goa ungar. <3

Kommentera

Publiceras ej