Så trött på blogg.se's app som inte vill fungera. Försökt flera gånger att lägga upp men skiten funkar ju inte. Grr...
matade fåglarna igen, men den här gången var jag poppis och fick 3 (!) på en och samma gång - Äldsta sonen var livrädd, stackarn!
Queen pigeons - som en stor katt i storlek!
 
Aja, fredagen började med Philly Zoo igen på dagen med ungarna och mamman (judisk högtid så de var lediga) och New Hope på kvällen/natten med Sofiorna för min första utgång här!
Vi beställde in en ostbricka to share med gott bröd, himmelsk hallonmarmelad och jättegod gouda ost som påminde oss om Sverige, teardrop. <3
Sedan gick kvällen in på ett helt annat spår med fireball shots, drinkar, dans och barhäng (vaddå visa leg och vara 21?). Galen kväll sammanfattningsvis, men kul hade vi!
Sov över hos Sofia och morgonen därpå åt jag godaste frukosten typ sedan jag kom hit!
gröt med chiafrön, banan, grekisk yogurt, nötter och frön + en macka med syndigt goda nutella, kaffe och juice. Perfekta återställaren och såååå god!
 
Efter frukosten planerade vi nästa helg som blir Sofias sista här och som kommer spenderas på Manhattan - usch, vad snyftig jag blir, vill inte att hon ska åka! :( 
Åkte hem vid lunch och Facetimade med mamma och pappa innan jag träffade en ny brasiliansk au pair, Camilla över en kaffe på Starbucks. Supermysig tjej som har gymkort på samma ställe som mig så vi lär umgås mycket på vardagarna! ;)

Kommentera

Publiceras ej