Måndag, min födelsedag!
Gift to self: Sött paket va?
En skir tröja från J.Crew i guldtrådar :3 
Hade paketöppning efter att barnen åkt till skolan med mamma och pappa på skype. Mys <3
Mammas och pappas födelsedagspeng gick till ett par polaroid shades från Rayban. Tack!
Fick trail mix och en termos av Sofia "för morgonprommen till skolbussen" Haha, sa till henne att jag tar med mig kaffekoppen ut på morgonen. :)
På tal om morgonar - Instagrambild från en morgonpromenad innan morgonpasset. Det är så sjukt vackert runt omkring i Pennsylvania nu - som på film fast i bättre upplösning ;)
På tal om höst...
... Inte för att vi är i närheten av hösttemp. (runt 26-28 grader), men då min VF har skor inomhus så var det skönt att byta ut sneakersen till dessa gosisarna.
 
Onsdag:
 Köttbullemackor till lunch hos Hanna, en svensk au pair i området som jag nyss fått kontakt med. Hon, jag och Michaéla (också svensk) mumsade på dessa i solen på hennes trädäck. 
 
Fredag:
 
 
Efter att ha nördat tvspel ihop (Cars 2 - så kul!) så tog jag och lillen en cykeltur vid kanalen. Har så härliga konversationer med honom:
-"Aren't the lakes beatiful, Amanda?"
-"I agree, but that's a river and that's a canal, buddy"
-" But... Then where's the lake?"
 
På höger sida om stigen vi cyklar på ringlar Delaware River och till vänster är en kanal som går längs med floden.  
På kvällen kom Sofia och vad som började med att vi skulle och äta froyo slutade med en football game! Hörde massa tjut och hurrarop när vi var på väg till bilen från froyo stället och därefter följde vi bara de starka ljusen från planen. Efter en promenad på en stig genom ett buskage kom vi fram till planens stängsel. Kul överraskning!
 
Lördag:
Sofia sov över och jag gjorde laxomeletter till oss till frukost. Mums!
Höstigt vackert i Princeton
Haffade mig en kläning  på UO. Med nylonstrumpor kommer den funka lika bra när det blir kallare ute!
En campus/turistbild var ett måste!
Åt blackbean burger med sweet potato fries på ett mysigt ställe i en liten gränd i stadens kärna. Så gott!
 
Om ett par timmar ska jag iväg till Hanna för idoltittande på tv med naturgodis och mjukisar. 
Trevlig helg! 
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej