Mamma hade skickat alla mina simsspel + marabou till mig som gjorde min fredagskväll efter att barnen somnat - jag jobbade på fredagen och innan datorspelandet såg vi Atlantis ihop på den nya megatvn - 80 tum med full HD. Antar att gå på bio är rätt onödigt nu..! 

På lördagskvällen stod jag för middag när Emmy kom över - stek och ugnsrostad potatis med äppelpaj till efterrätt, mums! Vi hade myskväll och hon sov över. På söndagen gick vi till en svenskt inspirerad restaurang, Ann Sather där vi båda beställde in kanelbulle fylld med mascarpone och bär som var en blandning av jättekanelbulle och french toast - gott var det iaf!! 
På eftermiddagen åkte jag med min värdpappa och son till Costco. Första gången jag var där och jag väntade mig hela tiden att Ben Stiller skulle komma gåendes. Det hände aldrig, men det var kul iaf! 
En lugn och mysig helg.

Kommentera

Publiceras ej