Här kommer en bomb med matbilder! Är en matälskare så vad jag var riktigt ivrig över var att komma hit och smaka på något annorlunda. Mina favoriter härifrån är so far:
pop chips som inte är friterade - Googla om ni vill veta mer
Min godislåda! Popchips, get Unreal chokladgodis (smakar som M&M¨s, men innehåller inget skit utan riktiga ingredienser - once again Google's your friend) och massa svenskt godis från syster!
Whole Grain Pita Crackers från Trader Joe's med Sabra Hummus w roasted pine nuts, och Tomato & Basil Hummus från Trader Joe's. Hade Kalles på mina ägg som jag tagit med mig hemifrån. Mums!
Oreo Glass som troligtvis innehåller dubbelt så mycket socker i som svensk. Dreglar...
Har alltid bars i väskan ifall jag skulle bli hungrig när jag är ute. (Y)
Grekisk yogurt! Här med chokladgröt och färska bär! (gör gröt som vanligt, men tillsätt 1 matsked kakao och några droppar honung)
 
Finns massvis med fler godbitar ofc, men här var iaf några! 
 

Kommentera

Publiceras ej