Sov 10 minuter extra idag vilket ledde till att det fanns inget annat alternativ än att cykla - Det regna blandat med snö och när jag kom till skolan såg d ut som om jag råkat ut för en "liten olycka" i mina beigea byxor. Kul att jag kunde roa de andra i klassen -.-'

Provet var jobbigt men hanterbart. Det var värre att jag fick en sån där jobbig magkramp jag hade hur ofta som helst förra året... Vi behöver inte gå in på varför.
Två alvedon och 20 minuter senare var det iaf borta igen men det var även 20 minuter av provtiden. Jag hann klart precis men jag hann inte dubbelkolla de sista svaren.



Swallow a drop of gravel and blacktop
'Cause the road tastes like wintergreen
The wind and the rain smell of oil and octane
Mixed with stale gasoline

I'll soak up the sound trying to sleep on the wet ground
I'll get ten minutes give-or-take
'Cause I just don't forsee myself getting drowsy
When cold integrity keeps me wide awake

Owl City - Cave in

Kommentera

Publiceras ej