Misguided Ghosts - Paramore

Det lilla utrymmet utanför mina rum är numera ett kaos med väskor, kläder, papper, och sladdar. Det är en slags ivrig charm ändå mitt i allt den där oredan.
Har varit väldigt oroligt i London det senaste som nog de flesta av er vet (eller så har ni väl spenderat senaste veckorna av lovet under en sten...) och tro mig när jag säger att det har ju inte varit några få sms emellan oss om det, men vi har ändå besämt oss för att åka. Nu verkar det vara rätt lugnt där som tur är - iaf tills vi kommer dit och börjar shoppa järnet. 2 månaders taggning, sommarjobbspengar på kortet och ett långt oxford street med massvis av möjligheter.
Gud va jag längtar! Starbucks, FOREVER21, Topshop, River Island, Aldo, H&M, Harrods, mdme Tussauds, Hyde Park, Tossed... Iiiii!!!

Jag är tillbaka lagom till skolstarten så vi höres då! Ett inlägg kommer ut på torsdag annars kommer det vara dött här... puss puss♥

1 kommentarer

Anonym

15 Aug 2011 22:19

hur fixar man bild högst upp på bloggen? som du har

Kommentera

Publiceras ej