Förra inlägget skrevs  av en mkt flummig Louise. En film ligger uppe på fb oxå med ännu mer flumm och man funderar på om man ska göra bort sig här oxå med att lägga ut den??
Vi får se...
Vi körde Gossip Girl ist igår och såg en HP film bara för att gjort ett försök - GG är amerikanskt och därför slår det tvärr HP... Är det bara jag som tkr att amerikanska filmer har en mkt högre standard på skådespelare och liknande? Jämför inte med HP som är grymt avancerat gjort och med helt ok skådespelare - man har ju växt upp med Emma Watson, Rupert Grint och Daniel Radcliffe! Haha xD
Funderar på att färga håret idag oxå. Tänkt köra lite mer åt champagne eftersom att det känns fel att köra på den solblekta stilen nu när det här rövvädret som kallas svensk höst e utanför - Skrek i bilen idag om att jag inte orkar vänta 3 år på att komma härifrån och att min största önskan är att de skickar iväg mig till High School och att jag får gå ut där. SNÄLLA!!!!!!!
Usch usch usch usch usch usch usch för Sverige!!
HATAR HATAR HATAR HATAR -.-'

Kommentera

Publiceras ej