Idag gick jag in i matchning med familjen från Pennsylvania! 
Känns som om allt gått så himla fort och det känns som en bomb släppts i magen på mig med faktumet om att det här är på riktigt. Velat det här så himla länge och nu när det snart är på väg att bli verklighet så känns det nästan som om jag ska kräkas för att det är så himla mycket känslor som väcks till liv inombord. Ta mig inte fel! Ena stunden så står jag typ och tjuter och hoppar på stället, storflinar och tycker att allt är så hejdundrans bra, men sen får jag panik, mår illa och tänker på vilken omställning. Jag måste stå helt på egna ben. 
Någon släppte taget om pakethållaren och nu måste jag cykla själv. 
 
22:a Juli flyttar jag hemifrån. Från lilla ynka Trollhättan till andra sidan jordklotet... 
 
Några bilder från den här veckan kan jag bjuda på för er som inte orkar läsa:
 
  
Surdegsknäckebröd med fetaost, microägg med basilika + soltorkade tomater till kvällsmat
Lax med pesto philadelphia, zucchinipasta och blandad vitkålssallad 
Spenatsoppa med ägg och surdegsknäckebröd med ost till lunch i onsdags då jag var ledig
 
 
 
 
Back On Track för att försöka snabba upp läkeprocessen från min benhinneinflammation
som var tvungen att komma när jag precis börjat få upp konditionen efter ett fåtal underbara löprundor i det här vädret:
(Bilderna vänds och skit, vet inte varför uppladade iPhone bilder blir så??)
 

Jag har en tid på en sportskadeklinik nästa vecka för att kolla upp om jag behöver nya sulor. Hoppas det är något så enkelt och på att jag snart kan börja träna igen, är grymt deppigt att bara sitta och ta det lugnt hela tiden. Vill känna pulsen, frisk luft och mjölksyra, inte träsmak i röven...! :)   
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej