Insåg nyss att jag inte skrivit någonting om mina planer till hösten!
Trots att jag inte valde att förlänga min tid som au pair, så är min tid i staterna långt från över. Till hösten flyttar jag till Santa Barbara för att plugga Business med finance inriktning!
Varit en dröm of mine sedan åttonde klass och det känns overkligt att det äntligen ska bli av. 
Lägenhet + rumskompisar är fixat och hyreskontraktet kommer komma vilken dag som helst nu. Kunde inte vara bättre val av boende heller - det ligger granne med skolan som dessutom ligger precis vid havet! 
 
Nästa punkt på min bucketlista är att lära mig surfa och då två av mina rumskompisar är från Florida, uppväxta på surfbrädor och mer än gärna ställer upp på att hjälpa mig känns det här målet inte omöjligt att uppfylla heller..!
Ska förhoppningsvis även äntligen införskaffa mig en flexdex bräda som både jag och pappa dreglat över sedan jag var 14 och fick upp ögonen för att åka skateboard efter att ha hittat pappas gamla skateboard i förrådet...  
 
MEN FÖRST OCH FRÄMST... Idag är det bara en månad kvar tills jag hoppar på planet till Sverige!!! Även fast det hugger till när jag tänker på att lämna Chicago och allt fantastiskt jag fått vara med om här med underbara människor så ska det bli så kul och härligt att äntligen få träffa alla vänner och familjemedlemmar som jag inte sett på ett helt år! <3
 

Kommentera

Publiceras ej