Idag hade jag hand om de minsta barnen medan den äldsta hade läkarbesök med sin mamma. Vi tränade bokstäver, ord, cyklade runt i kvarteret och åt lunch.
När mamman kom hem åt vi ett mellanmål innan vi bytte om till badkläder och åkte till barnens mormor som har en pool. Supergo mormor!
Jag och alla barnen busade runt i poolen, lekte och plaskade. Var där tills middagstid då vi åkte hem och åt middag innan jag gick ut på promme med en Colombiansk tjej, Jessica.
Vi gick längs med Delaware river och det var skönt att bara ha det lugnt. Såg eldflugor för första gången också!
Verkar vara en go tjej och hon jobbar stenhårt med att lära sig engelska. Bar därför ibland svårt att ha en konversation.

Väl hemma åt jag cookies and cream glass med barnen, duschade och gick sedan ner till mitt rum för att kolla Pretty Little Liars. Har alla kanaler du kan ha i USA och inspelningsbar box, kallad Dish. Gött!
Nu ska jag sussa, natti! xx

Kommentera

Publiceras ej