"London Part 1" har stått överst på den här sidan ett bra tag nu. Hade inte tänkt att uppdatera den här sidan någon mer gång, men just nu kliar det i fingrarna att få skriva av sig om vad som pågår i huvudet just nu.
Efter olika komplikationer (som jag inte orkar gå in på), har jag äntligen fått klart min ansökan som au pair och för ett par dagar sedan nu så godkänner Au Pair Care (den amerikanska organisationen som STS samarbetar med som jag valt att åka med) min ansökan! 
Det kretsar runt så mycket tankar i mitt huvud just nu. Ena stunden är jag överlycklig och det pirrar i hela kroppen för att i nästa stund känna mig livrädd över alltihop. Ett år är en lång tid, men det här har varit min dröm sedan jag var liten och min syster åkte som au pair. Däremot är 3,5 månader, den tid det är kvar innan avresedatum, jättekort - eller det tycker jag just nu men för några timmar sedan tyckte jag det var en evighet...
 
Sedan blir jag livrädd över att jag kommer vantrivas, att det inte alls är så bra som jag trott och att familjen kommer behandla mig som skit. Gah..! 
Jag tror att frustrationen att fortfarande inte veta vart man kommer hamna och vilka man kommer bo med som är värst. Jag, mitt kontrollfreak, kan inte börja planera vad jag ska ha med mig eftersom att klimatet är som natt och dag beroende på vilken stad man bor i. Är det västkusten (hoppas hoppas!!) är det sommar året om, medan östkusten har årstider som Sverige - minus det konstanta regnandet. Mycket tankar som sagt..!
 
Nytt ämne - jag har förresten varit i London igen! Även denna gång med Ellen fast nu var våra mammor + Ellens syster med. 
Det här fick jag med mig hem: 
*Juicy Couture parfym
Nike Svart mönstrad Nike Relay Print Capri
*Nike tights och tröja från samma märke
*Vit tröja från Topshop
*Linne från F21
*Nödvändigheter från Primark som strumpor och hårnålar
*Hårvårdsprodukter från John Frieda
*Yummy saker från Whole Foods
 

Kommentera

Publiceras ej