BURR!!! förutom idag har det varit runt -15 grader hela veckan! Dock har solen strålat och vem kan inte le när hela staden glittrar under ett täcke av snö?
min gata!
Bilder tagna från den senaste veckan. Älskar verkligen hur de dekorerar husen här - de som gått i grundskolan med mig vet att jag alltid varit en riktig julälskare. Från 3:an till 6:an gjorde jag varje år girlanger av rött och grönt papper som jag fick flera stackars klasskompisar att hjälpa mig med och sedan hänga upp i korridoren eller klassrummet. Jag är bara en riktig mjukis för julen... 
 
Att brasan enkelt tänds med gasol har utnyttjats till fullo - på morgnarna när jag äter frukost brukar jag dricka kaffe framför brasan invirad i en gosig filt, läsandes "The Mortal Instruments" serien i mobilen. Finns inget bättre sätt att börja dagen. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej