Jahapp, då var det bara helgen kvar av sportlovet... Personligen tycker jag att sportlovet är waaay för kort!!

Hade jättekul i torsdags trots att det naturligtvis ska bli snökaos när man är påväg dit. grrr....

Min systeryster var så fin, så fin i sin brudklänning så att man nästan blev gråtfärdig! Hon provade nämligen en underkjol att ha till och det blev jättevackert! 

Efter att ha suttit inne i butiken som var fyyyylld med vackra bröllopsklänningar gick vi ut i snökaoset och åt på en gullig fika som hette Nyfiken. riktigt mys! <3

Innan vi åkte hem till syster så åkte vi förbi bräckeboden på Gbgs kexfabrik och Malin köpte määngder med goda kex och kakor!

Väl hemma hos henne blev det lasagne och amerikansk oboy från Warner Brother Studios med MickeyMouse motiv och mini marshmallows! <3 

Hon har fem olika roliga smaker och jag valde (as always) Caramel chocolate!! :D I LIKE!!!!!

Har en gullig bild på min kopp (<3) men den ligger på mobilen och jag orkar inte hämta den ;). Däremot får ni se bilden med mina underbara friends i somras!! 



ENJOY! ^^

Idag blir det slappar/pluggdag (j*vla franskalärare!) och imorrn blir det kanske bio med bästaste! ;) <3


Kommentera

Publiceras ej