Hela ryggen ömmar något galet och det känns som om killen som är "ett halvt ton tonåring"  har hoppat på min rygg hela natten.. -.-

Kiropraktorn sa att jag har problem med ryggen eftersom jag har fel sorts väska. Ryggsäck med andra ord ska man satsa på...

Vägrar gå omkring med någon! Fjällrävens e ju cool och så men det är inte min stil.
Däremot hittade jag den här som e ovan på bilden.

Man måste ju inte heller bara ha den som ryggsäck utan man kan även ha den som en vanlig väska att hålla i de korta banden.
Men priset... 1100 kr med porto känns lite häftigt.
Pappa sa att han kan hjälpa till litegrann med summan med det e fortfarande mycket pengar.

Jag vet inte hur jag ska göra! ^^
Jag kan få typ 2 forever21 väskor med porto för det priset..!

Jag får se hur jag gör...

1 kommentarer

It's just ME

31 Aug 2010 20:01

Åh, jag vill också ha en sån väska! vart har du tagit bilden ifrån? den var riktigt mysig. Jag vill ha höst så man kan börja använda alla mysiga höst kläder!!

Kommentera

Publiceras ej