Idag var det hem till Mallan som gällde! :)
Känner mig även grymt stolt över att jag valde en bättre väg än va hon valde - pinsamt värre Malin... -! x*
Riktigt najs och jag lärde mig hur man "bygger" en studsmatta!
Haha, riktigt skoj var det och vi lämnar det helt enkelt där... Eller hur Malin?!  ^^
Malins katt e muppig för er som antecknar!
Btw, känner jag mig också rätt muppig just nu - fylld med överskottsenergi helt enkelt. Våren stiger inte bara katter och fåglar till huvet. ;O
Nu blire till att äta chokladbollar och kolla Vampire Diaries... <3
Finns det en bättre kombination än det..?!

1 kommentarer

M

04 May 2010 10:09

Det är du osm är muppig! min katt är helt underbar o helt normal!!



Dessutom så valde du inte ALLS den snabbaste vägen såk om inte o skryt när du har FEEEL!

Kommentera

Publiceras ej