Halva veckan har varit svinkall! Antar att många av er redan vet det då föräldrarna sa att det gick på nyheterna hemma om Chicago? Det hade iaf inte varit så kallt på 20 år. Det värsta är inte temperaturen utan vinden som dokumenterades att kännas som -40 grader. Låste in mig i huset och var bara ute ett par minuter på tisdagen när vi gick emellan parkeringshuset och byggnaden där barnens aktivitet var. Burr!!
Barnens skola var inställd i början på veckan pågrund av kylan och snön så det blev två dagar som var längre än vad jag var van vid. 
Här är dottern klädd för vädret! Vi gick ut en kort stund för att prova ett experiment - att kasta ut kokande vatten för att se vad som hände. Man kunde inte se ut genom fönstret! När vattnet kom i kontakt med kylan i luften omvandlades det till typ tjock rök/snö. Coolt!
 
Andra saker vi gjort för att hålla oss sysselsatta har varit tvspel, kakbak, lunch på Whole Foods och en tripp till Pump It Up - ett ställe med massa hoppborgar och liknande. Barnen blev super exited över att samma dag som vi var där filmade en av nyhetskanalerna ett reportage om "what to do" när barnen inte var i skolan.
 
Jag är med 00.38-00.45 i bakgrunden och barnen är med i slutet i en av hoppborgarna. 
 
Barnen var back to school på onsdag och även fast de är supergoa är det skönt att komma tillbaks till rutinerna.
Skypat med vänner och familj och varit och med Sandra på Victoria's Secret där två bh:ar fick hänga med hem. Var där i Söndags med Fanny för att bli stoppad i dörren "p.g.a. kylan stänger vi tidigare idag" och nu när jag äntligen kom dit var deras episka rea inte lika episk längre - fanns inga roliga bh:ar i min storlek så köpte två andra som jag fick iaf en liten deal på... Surt.

Imorrn börjar min Weekend Class in American history som jag ska gå på tsm med Vivien, Felicia och hennes kompis. Kul! 
Natti!

Kommentera

Publiceras ej