Torsdag och fredag var inga roliga dagar hemma då trägolven på entréplan och tredje våningen blev nedslipade och sedan omlackade. Färgen hade för mycket rött i sig enligt mina värdföräldrar så det blev åtgärdat. 
Damm överallt och inte tillgång till kök. Som tur är har vi en ölkyl i köket som var enkel att komma åt och en till kyl på översta våningen så fick bli kalla frukostar och mellisar och take out. Tog med mig barnen ut till the suburbs över helgen efter sonens judoträning och mötte upp med resterande familjen hos morföräldrarna. 
Favvosalladen från Crosby's - Wrightwood salad: rotisserie kyckling, avocado, getost, blandade grönsaker, tranbär och krutonger. Mums!
 
Min ena vad är förövrigt helpaj så enda träningen jag kunnat göra är simning vilket jag gjort både med och utan Cindy. Lugna längder, men bättre än inget. Blir tokig om jag inte får röra på mig. 
Att ha en simhall för sig själv bara några meter ifrån huset är dock ett stort fett plåster! 
 

Kommentera

Publiceras ej