Min vp är elit-triathlet och i förra veckan var han och vm i London för VM i triathlon. Igår kväll kom de hem efter att ha varit borta sedan i onsdags förra veckan (mormor och kusin har sovit över så jag har inte varit själv med barnen och på helgen bodde de hos sin moster). 
Barnen fick presenter och mitt i alltihop ger de mig ett paket också. Så oväntat och gulligt!
"We don't expect you to use them now.. you know.. but at home?" De vet att det är lagligt för mig i Sverige och de tycker att det är konstigt att det är 21 här. Enough said.. 
 
 
Dottern fick boken om the bear Paddington och nallisen 
 

Äldsta grabben fick Manchester United tröja och nalle från samma lag - Skickade den här till min bror som nog kommer ha världens största flin när han ser det här på morgonen när han vaknat!
Minstingen fick Liverpool istället. Hör Johan säga "han lär mogna med tiden och fatta vad som verkligen gäller" just nu
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej