Idag behövde oljan bytas i minivanen som jag kör alla barnen i. Efter ett stopp på lekplatsen åkte därför jag och minstingen till macken (säger man så..? Känns som att det finns ett bättre ord...) och droppade av bilen medan de andra fortfarande var i skolan.
 
Hade baxat in min och hans cykel i bagaget innan så medan gubbarna fixade med bilen tog vi en cykeltur i the Historic Park som låg på andra sidan gatan.
Inte lika kallt som igår, runt 18 grader, och strålande sol. Perfekt cykelväder tyckte vi!
Stannade även till i turistcentret och köpte ett vykort till farmor som snart fyller år där hemma. Ska skicka iväg det imorrn!
På eftermiddagen hade de två äldsta fotbollsträning där mamman mötte upp mig. Åkte hem efter ungefär halva tiden och kände att det kliade i fingrarna efter en penna för första gången sedan skoltiden. Såg en bluebird igår genom fönstret och blev inspirerad. 
 
Klottret ovan är resultatet, men när barnen kom hem blev de eld och lågor och tyckte jag borde bli konstnär. Den äldsta ville ta med den till skolan och visa sin bildlärare. Ibland tycker jag om mina charmtroll till barn! 
Tycker också om att mamman har Sharpies..! Aldrig målat med de tidigare och de är helt grymma! Så enkelt att tona in färgerna i varandra som på stjärtfjädrarna.
 
Nu ska jag se klart på "our stupid brother" på Netflix och sedan sova - btw, familjen har ett konto där kopplat till alla tvapparaterna och de har gett mig logguppgifterna så jag kan kolla på min dator också. Nice huh? :)
KRAMAR
 
 

Kommentera

Publiceras ej