Idag var en sådan där mysig dag. Började med Whole Foods efter att barnen åkt, som jag nu bestämt ska bli en fredagsgrej jag gör varje vecka - så mysigt där inne. :)
Skypade med Nako hela vägen dit och visade runt i världens bästa mataffär! Så kul att prata med dig igen kompis!
Fick med mig trail mix, linfrön, dadlar och mandlar varav de två sistnämnda blev ingredienser till mina rawfood bollar som jag alltid brukade göra i Sverige, så gott!!
Två av barnen har smakat det än så länge och båda ville ha fler - Tummen upp med andra ord!
 
Hann även prata en längre stund med mamma och pappa - som åt grillad kyckling marinerad med pappas mix, klyftpotatis och bea... GE MIG!
 
Resten av dagen spenderades med tv-spel och en längre cykeltur med 5 åringen. Blev runt 8km! 
De andra två var på playdates så jag och minstingen var själva till runt 17 tiden då vi åkte och hämtade grannbarnen på skolan. Båda deras föräldrar var på affärsresor så jag erbjöd mig. De är riktiga goa barn och tillsammans kollade vi på film och åt mac & cheese. 
Mina värdföräldrar hade date night så runt 7 när grannungarna blev hämtade åkte jag och hämtade "min" dotter för en sedan fortsatt myskväll med isglass och "Kronks nya stil". 
 
Klockan är nu 9 och jag känner mig helt död så blir läggdags tidigt idag - ja, man blir väl som man umgås! :)
Natti Sverige xx

Kommentera

Publiceras ej