GUD, den här veckan har gått så fort!! 
Haft så kul och jag trvis så bra så jag vet inte var jag ska börja. 

Jo, det vet jag - börjar med lördagens tripp till SIX FLAGS! 
 
Micaèla hade bakat kanelbullar som hon hade med till oss - mums!
Framför Lisebergskaninen utanför (??)
toppen motsvarar 45 våningar i höjd och du skjuts iväg i 200 km/h - det är världens högsta berg-och-dalbana i världen och den snabbaste i USA. Adrenalinkick!! 
Superman - känns som om du flyger igenom loopingar och även upp-och-ner!
 
För oss som älskar att åka galna åkattraktioner så är det här världens underbaraste plats. Jag tyckte dock att köa 1,5h till typ allt var grymt irriterande.. -.-' 
 
Hela parken var btw Halloween inspirerad nu med fontän som sprutade ut blod och människor som gick runt och skrämdes på kvällen. En hade en motorsåg och märkte väl att jag är världens mes och började småjaga mig. Kul för alla andra iaf.! 
 
En bra sista dag i Pennsylvania! Får skriva om min första vecka i Chicago senare - nu ska jag iväg på lunch med min värdmamma och den gamla au pairen som åker hem idag. Toodles!
 

Kommentera

Publiceras ej