Vecka 15 (!!!) i USA - känns sjukt att jag varit här så länge redan. Jag fattar typ fortfarande inte att jag faktiskt är här. Efter sååå många år av dagdrömmar och fantasier om att en dag få lämna kalla, regniga Sverige och få upptäcka en ny kontinent. 
Enough of the cheesyness, men jag får fortfarande goose bumps när jag tänker på det..!
 
Veckan har bjudit på lunch och småshopping med Sandra på Halsted Street, Starbucks med Kai, Olagliga parkeringar, fix med ett nytt Social Security Card eftersom att mitt nuvarande är registrerat i Pennsylvania, filmmys, promenader i höstvädret, barnkalas för min värdson på ett ställe som motsvarar barnversionen av Las Vegas, Steka Musse Pigg pannkakor (känner mig stolt) och ett välförtjänt bad med tända ljus och bubblor efter ett glas lika välförtjänt vitt vin.
 
NU: HÄMTA MIN FORMER ROOMMATE SOFIA PÅ FLYGPLATSEN!!! :D :D  
 

Kommentera

Publiceras ej