Här firas Halloween sista dagen i oktober och min blev bättre än jag förväntat mig!
Började dagen med att träna en snabbis på the elliptical innan jag gjorde mig iordning och åkte med mina värdföräldrar till barnens skola. 
Där uppträdde Lia med sin förskoleklass inför alla föräldrar och det var så gulligt!
Var så kul att se att olika costumes och hur kreativa en del varit. Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder eftersom att det även är bilder på andras barn... :/
 
Efter en lunch hemma gick jag till Starbucks och tog en kaffe med Kai och Sandra. Kände mig lite småstolt över att jag använt mitt Starbucks kort så flitigt och numera får gratis refills. Resulterade att jag darrade i en timma, men fortfarande värt det då det var gratis.
 
Barnen blev hämtade av min värdmamma och när de kom hem var det dags för ombyte och trick or treat!
För första gången under barnens livstid regnade det.. Men de hade lika kul iaf! Jag och min värdpappa gick hem efter en halvtimma för dörrvakt - jag satt i hallen med datorn i knäet och godisskålen bredvid mig. Haha kan väl säga att jag var rätt ivrig över att fira högtiden!
På kvällen när barnen kom hem gick vi över till grannen för en Halloweenfest med massvis med mat och godis. 
Mätt och belåten rullade vi alla hem och efter att barnen valt ut 12 godisar var av godisrundans resultat somnade de på några minuter. Resten av allt godis togs av "the Switch Witch" som lämnade pengar som belöning till alla barn som frivilligt lämnar kvar godis istället för att äta upp allt. 
Så nu har vi godisgömmor runt om i köket! ;) 
 
inga ord - så sjukt mycket godis.. 
Min värdpappa är en radiologist så vad är då bättre att klä ut sig till än röntgenplåt..?
 
Best Halloween ever!
 
 

Kommentera

Publiceras ej