Började dagen med 17 km cykeltur och prata med mamma innan jag fortsatte med att tvätta, bädda rent och äta lunch. Jag ställde även upp mig på studenlägenhet i GÖTEBORG idag och ringde sedan brorsan som tyckte det var en utmärkt idé. USA är lika bra som jag väntat mig, men avståndet hem till alla som betyder så mycket för mig gör det inte värt att spendera så många år utan dem. Göteborg känns därför som ett toppenalternativ med vänner och syskonen som bor där och endast 30 minuter hem till mammi och pappi.
 
Därefter åkte jag iväg för mitt första au par meeting!
Vi sågs vid Core Creek Park och vädret var kanon och dessutom utan fuktighet - första gången sedan jag kom hit typ. 
Vi åt Hoagies på en filt i skuggan (Philly slang och är detsamma som subs. ;) ) innan vi hoppade i paddelbåtar och paddlade runt i en sjö.
Träffade idag den nya tjejen Sofia för första gången och efter träffen åkte vi till mallet. Oturligt nog stängde de redan vid 6 pga av att det är söndag - say whaat?! 
Osis, men vi ses imorrn igen med andra Sofia för att se Mortal Instruments. :) 
Lite bilder från idag:
 
 så himla fint på väg till sjön så kunde inte låta bli att stanna till och knäppa en bild!
 
Veronica, Neda och Jessica 
Jag och Sofia i våra alldeles för stora life jackets!
 
Sofia kommer ifrån Örnsköldsvik så hennes reaktion till vädret var "gud va varmt!". Vet inte om det syns så tydligt men jag har en armlös hoodie på mig. Haha, jag som är så frusen tyckte att det kunde vara ännu varmare! Tror det var runt 27 grader i skuggan ^^
Kramar till Sverige xx

Kommentera

Publiceras ej