I lördags var det egentligen tänkt att jag skulle jobba 12-5, men due to change of plans så åkte hela familjen till grandma and papas house redan vid 2 tiden och jag var ledig. Åkte en timma senare och hämtade upp Fanny och Felicia för shopping på Old Orchard Center och middag. 
Gick förbi en sportbutik och min tanke innan vi gick var "uhoh..." . Och japp. Blev ett par skor rikare!
Senare joinade Madde och Moa oss för att kolla på American Hustle. Blandade åsikter om den, men gillade den ändå - rätt avancerad handling dock med a lot going on, men den kändes vältänkt. 
Min dricka i Strl "small" jag fick gratis med mitt medlemskort. Behöver jag säga hur kissnödig jag var i slutet av filmen..? -.-'
So happy because...
... these are my new babies! Tänker dock vänta med att använda dem tills snön är borta. 
En av tröjorna som fick hänga med från F21's galet braiga rea. Även en svart cardigan fick följa med hem. Köpte den mestadels för big brother är en 84:a... inte sett honom på snart 6 månader. :/
 
Efter bion åkte vi hem till Moa en snabbis och hälsade på hennes nya värdpappa innan Felicia och Moa hängde med mig hem för sleepover. Mys! 
Söndagen var lugn. Film i sängen och sedan promenerade vi till Clarke's Diner för den tredje (!!) brunchen den här veckan för mig. Rebecca, Linnea och Fanny joinade också. Jag, Moa och Felicia delade på French Toast, Blueberry pancakes, Hollywood Omelette (avocado, mushrooms & mozzarella) samt buttermilk pancakes... Matkoma som varade tills kvällen! 
När Felicia och Moa tog tåget hem åkte vi på mini road trip till Home Alone huset. woho! 
Kom hem på kvällen och körde ett kort träningspass för första gången sedan måndags - härligt efter allt jag stoppat i mig den här veckan! 
 
På onsdag är det 6 månader sedan jag kramade hejdå till familjen på Landvetter. Time flies och från att ha känt "1 år är så långt!" känner jag nu, "Hjälp! Tiden springer iväg!"

Kommentera

Publiceras ej