Tiden som gått sedan sist jag uppdaterade här har spenderats med vänner, gym och matlagning. 
Känns skönt att jag håller igång med träningen. Varit aktiv ända sedan jag kom till Chicago och har inga planer på att sluta. De dagar då mina vader är översträngda och jag får vila är tortyr - känns som ett härligt beroende. haha.
Sweet Potato Pancakes
Gymmet på andra sidan gatan - nästan alltid tomt...
... Vilket jag och Cindy inte lipar över!
Filmmys en helg hos Madde med Felicia och Moa. 
Återförenad med min älskade fil efter en övernattning hos Felicia! <3
Pig mode med Cindy på Dunkin Donuts. nom nom!
Carrot mug cake till frukost en morgon. Mums!
Native Foods lunch med Cindy och Vivien
Teddy's here! Mamma och pappa surprisa med att skicka nallis. De är för goa ibland..
Banana and strawberry muffins bak med Cindy
Sushi, wraps och sallad framför super bowl med Cindy och Risa. 
 
 Min värddotter förbereder sig för utgång med att låna mina skor. Sötaste flickan i världen ♥
Hon "lånade" min sportbh därefter... Såg ut som en crop top. Totally pulled it off though...
 

Ugh. Så rörigt inlägg men så blir det när uppdateringen är bajs. 

Kommentera

Publiceras ej