Söndagen började med bästa pannkakorna till brunch på Crosby's tillsammans med Kristin och Rebecca innan jag släppte av Kristin hos vänner till hennes familj och jag & Rebecca åkte hem till mig för att byta om. Vi sågs sedan igen vid Roscoe Village för en Halloween parad tillsammans med en annan au pair, Kai från Tyskland.
Batgirl, häxa (utan hatt - hann inte fixa iordning något innan typ), Black Swan och Baseballspelare.
 
Kristin, jag, Rebecca och Kai - Bild från Kristin
Cute little pumpkin!
 
Älskar när en familj väljer ett tema ihop - bästa jag såg. :)
Tomatsoppa på Panera bread 
Jag, Rebecca och Kristin - bild från Rebecca
 
Kom hem vid 8 på kvällen och Greg, min värdpappa var precis klar med att ha kokat ravioli. Slutade med att vi båda satt på köksön och doppade ravioli i en skål tomatsås som vi hade emellan oss. Vi pratade om allt möjligt. Har så lätt att prata med mina värdföräldrar och jag trivs verkligen toppen här!

Kommentera

Publiceras ej