Jag har kommit igång med träningen igen efter en alltför lång tid av att ha latat mig. Nedan är två bilder från the clubhouse - Det är community pool och gym som med andra ord endast är till för några få hushåll i ett område. För oss är det bara vår gata mer eller mindre. 
Har antingen tränat där eller i hemmagymmet varje morgon alternerat med morgonpromenader.  
 
 En finare morgon! - Hörde av en att Chicago har runt 300 soldagar. Låter bra i mina öron!
Promenad längs med Lake Michigan med dottern under tiden sonen hade flag fotball i en park i närheten. Så fint
 
På torsdag morgon gjorde jag frukost till den gamla au pairen som åkte hem vid lunchtid samma dag - omelette, fruktfat, grekisk yoghurt och olika typer av müsli! Jättego tjej och det känns lite tomt utan henne.
Alla som sett 13 snart 30 och kommer ihåg hennes första jobbmöte fattar nog varför jag var tvungen att prova en fruit roll-up! Smakar tom sötare än det ser ut...
 
Bakade Halloween cupcakes med barnen i fredags när mina värdföräldrar gick ut. Boo!
 
Ska lägga ut ett inlägg ifrån helgen och bilder på mitt rum snart - håll till godo! Jag trivs toppen här och min familj är bäst. Ju mer jag pratar med andra au pairer desto mer känner jag hur lyckligt lottad jag är. Rematch var det bästa jag gjort. Inget mer magknip eller lipande framför mamma och pappa på skype! 
 

Kommentera

Publiceras ej