#Redface eller som min värdmamma säger #healthyglow
 
I torsdags vaknade jag med ömma vader och mina relativt intensiva träning fick läggas på is så länge. Kände knappt igen mig själv under helgen. Humöret var allt annat än på topp och jag längtade hem något kopiöst. 
Kände mig helt återställd på söndagen och igår (måndag) så chansade jag och tränade crosstrainer och HIIT träning. Efter vilan var kroppen fylld av energi och jag var så himla glad efteråt! Tränade idag igen crosstrainer, hopprep och styrka, samma styrka och mitt humör är äntligen som vanligt igen. 
Märker verkligen hur viktigt det är att hålla igång för att ha ett bra år. Det är mentalt påfrestande trots att jag har en underbar familj här och att få utlopp för det är viktigt för att må bra..
Efter träningspasset idag gick jag till Starbucks och träffade Fanny och Sandra. Guuuud! Är helt kär i deras juliga Peppermint moccha. <3
På vägen hem pratade jag med Johan och sedan med mamma när jag kom hem. Älskar dagar som dem här. Nu är snart J hemma med en kompis. Toodles!  
 
 

Kommentera

Publiceras ej