Igår var det en månad sedan jag kom hit. Time goes fast!
Imorrn kommer äntligen min syster + familj och är så exited över det! Idag har jag och värdmamman fixat iordning deras rum ink. baby crib! 
Utöver det har dagen främst spenderats vid poolen. Hela den här veckan ska ha kanonväder! Idag var det runt 30 grader och det kommer bli ännu varmare - upp till 35. Har inte ont av värme så legat och solat och läst "The Mortal Instruments - City of Bones" i iBooks i flera timmar. Så härligt!
 
Inte blivit jättebra uppdaterat här, men min jobbtid är ifrån 8-6 mer eller mindre varje veckodag så har inte tid. När kvällen kommer passar jag på att träna och sen är jag död. 
 
Avslutar med lite bilder istället!
 
Unreal, helt naturliga ingredienser istället för massa skit. Yum! (Googla GMO...)
Barnen ska på camp imorrn så ska passa på att svänga förbi Target och köpa mer att bjuda svenska familjen på (syster får ta med sig hem) 
Två bilder från två olika cykelturer. Den första är från när jag och Jessica cyklade ihop en kväll. Hon bor bara 100 m från mig typ! Hennes engelska börjar redan bli lite bättre så enklare att föra konversationer. Kul!
Vi har VÄLDIGT mycket rådjur här. Min värdmamma kallar dem för ogräs - de har fattat tycke för vår trädgård framför alla andras av någon anledning och de betar jämt på vår gräsmatta. De bryr sig inte ens om dig förstän du står knappt 5 meter bort. Gått mycket närmare än så här utan att de ens tagit upp huvudet, men åtminstone instinkten att skydda sina ungar verkar finnas kvar någonstans långt in. -.-
 
Nu ska jag fortsätta kolla på PLL innan läggdags!
Kramar
 

Kommentera

Publiceras ej