Har gått mycket längre tid än vad jag trott att det skulle göra innan jag klickade in hit igen..
Just nu har jag bara inte inspiration. Jag vet varken ut eller in om något och just nu så känns det som om jag kan ALDRIG vinna. Vädret suger apa 24/7, min mobil har pajat och är inne på lagning vilket innebär att alla mina bilder jag inte fört över till datorn är borta jag då mobilen har 8 gb i minnet och att ha ett minneskort bara känts onödigt (tills nu..), väntan på besked som aldrig verkar komma gör allting mycket jobbigare, jag är sjuk för 3:e gången på en månad, det ända som just nu får mig att slappna av och att känna mig lycklig är långa powerwalks vilket inte går då vädret e kass och att gå i spöregn inte riktigt känns avkopplande, SAAB går åt helvete vilket innebär att det inte riktigt är mysstämning hemma. Finns så mycket mer, men som jag inte vill/kan dela med mig av. Det är bara jobbigt just nu och därför känns det lättare att jobba på den andra bloggen då den är lika mycket dagbok som motivation. att prata är silver, tiga är guld är mottot då mer eller mindre ingen i min omgivning vet.


Köpte ett par till Jeffrey Campbell innan jag åkte till London (svarta Everest som finns på bild längre ner) som jag hade premiär på idag! Var iaf en liten solstråle i allt regn som aldrig verkar ha ett slut. Tänk er att cykla i motvind i spöregn med paraply så vet ni min vardag...
Utöver skorna har jag även fått köpt en bikini från SBT som är med USA-flaggan (förvånade??). Kändes bara väldigt jag. ^^

Lista över allt jag fick med mig hem från London:

  • 2 t-shirts, en beige och en vinröd-ish
  • 1 mysig oversize, löst stickad, vit cardigan
  • 1 par svarta mockapumps, ca 13 cm
  • 4 bodybutter
  • 1 lipbalm
  • 1 svart transparant blus
  • 4 bhar
  • 1 par vita spetsstrumpor
  • 2 väskor
  • 1 jacka
  • 1 svart långärmad, loosefitting topp
  • 1 par svarta jeans
  • 2 halsband
  • 2 ringar
  • 1 par solglajor
  • 2 par tröjor, en vit och en beige
  • 1 vinröd ärmlös cardigan
  • 1 vitt, oversize linne
  • 1 grått linne
  • 1 par knästrumpor
  • 2 st huvudband
  • 2 st ringar
  • 3 par örhängen
  • 2 nattlinen
  • 1 pyjamas jumpsuit
  • 1 silkerock
  • 1 par tofflor
  • hårsnoddar
  • hårnålar
  • 1 parfym
  • choklad
  • nylonstrumpor
  • 1 kornblå kjol
Tror det var allt... Men allt var grymt prisvärt! Primark var ju som en shopaholics himmelrike...

Nu ska jag träna - kan ju inte ligga och slöa bara för att vädret gör en så deprimerad så man bara vill ligga och lipa under täcket - och GUUUUD vad det här inlägget sög rumpa.



1 kommentarer

Anonym

15 Oct 2011 17:12

bilder på allt uppskattas (:

Kommentera

Publiceras ej