... När man känner att fingrarna darrar. Man känner sig rastlös och kan inte riktigt sitta still. Man räknar i huvudet, skriver långa listor snabbare än den snabbaste hårddisken på marknaden.
Hela tiden kommer error upp hur man än lägger ihop det. Långsamt börjar man dra streck över den där rekordlånga listan. Usch.

... Den där känslan när det går ihop med en större marginial. Ruset, rosa kinder... 

Att vara en ekonomisk tjej samtidigt som man lider av kroniska garderobsförnyelsekänslor går inte riktigt ihop i mitt huvud heller. Det är väl också därför som den första beskrivningen oftast stämmer in på mitt humör. Igen - Usch.


Ett vitt linne, ett grått linne och en grå t-shirt (färgbomb!) fick följa med hem ifrån Göteborg idag. Sen fick jag av broder en vinröd kofta och en grå stickad tub-halsduk i födelsedagspresent - tackar tackar! :)

Jag ska vara ekonomisk ända tills nästa sommar - då ska den senare känslan få vara dominerande i 2 veckor. Hur svårt kan det vara? Det är många som alltid lever så. Kan dem så kan väl jag..?

Kommentera

Publiceras ej