Har nog varit mitt livs tråkigaste helg. Iaf topp 10...
Pluggat konstant utöver en tur till mormor och en avslappnande skogspromenad på pollen med vinande galopp uppför branta backar mitt ute i ingenstans.

Äntligen, äntligen klar med en 7 sidor lång uppsats om hjärnan och nervsystemet. Nu håller vi tummarna och läraren tycker jag är lika grym som jag själv anser mig vara just nu! ;)


GRATTIS GRATTIS GRATTIS Min underbara vän Louise som fyller 17.
Tänk dig en person som inte vet hur man gör för att vara bitchig, beundrandsvärt glad, alltid orkar lyssna på ens förvirrande, tjatiga svammel och kramgo så kanske du kommer halvvägs till hur fantastisk denna människa är.
Jag älskar dig vännen och kommer alltid göra. ♥

1 kommentarer

Louise

28 Nov 2011 15:41

ÅH DU ÄR JU HELT FANTASTISK!!! BIG LOVE, GOASTE!

Kommentera

Publiceras ej