Älskar ju klackar som ni kanske vet (hehe) men behöver ett par platta skor till sommaren oxå har jag tänkt att variera med - inte bra för fötterna att alltid ha klackar... Sen är det svårt att prioritera sneakers framför mina senaste fynd... ^^ Känner att det kommer bli mycket brunt skinn på mina fötter i vår/sommar!
Bootsen från Nelly, stövlarna från Din Sko och ett par framtida JC skor (om de bara kan få in fler i lagret någon gång!) så ska försöka att hitta ett par i en annan färg för att få lite variation.
Här är ett par exempel som jag funderar på:

Skor från Nilson, Bianco, Scorett, Stadium och Eurosko


Vet inte varför men har börjat tycka om den lite mer street looken nyligen. Inte så långt som Kattistestad - inte för att jag inte gillar henne, misstolka inte tycker hon har en snygg stil och gillar det men inte till mig själv. Funderar nu på hur jag ska kombinera ihop den med så som jag klär mig nu för att göra något mer unikt för mig själv..

Något att fundera på! ;)

Kommentera

Publiceras ej