JÄVLAAR VA GOTT!!!
Dumma pms som gav mig världens kramper också under tiden jag och resten av gruppen i fotokursen var ute och fota på spikön.
Ringer pappa - han kan inte komma loss. Ringer mamma - ingen svarar. Får panik. Mamma ringer upp 5 minuter senare. Hon kan inte heller hämta mig men när jag börjar lipa i telefonen så får hon tag i en som kan ta hennes lektion då.
Får världens kramper i bilen. Sitter och storskriker och gråter hela vägen hem. Mamma säger att det är så värkar känns när man är gravid. Mitt svar? "Jag ska fanimej adoptera om jag ska ha en unge!!!"
Och killar säger att tjejer har det lättare.. Bullshit. Bullshit....
Det här e nog världens bästa S16 genom tiderna! -.-'
(hahha såg ni hur många skedar jag hade i chokladen? xD Hon i kassan missförstod när jag ville ha två skedar till ^^)

2 kommentarer

Sundaboet

30 Sep 2010 16:22

Söt! Trevlig blogg :) Är du intresserad av kost och en sundare livsstil så titta in hos mig... har nyligen haft en frågestund och besvarat många frågor :)



Kramis!

Anonym

30 Sep 2010 22:05

jäääävlar va tjock hon ser utt!

Kommentera

Publiceras ej