Något jag alltid äter på vintern till frukost e my own invention ;)
Pappas surdegsbröd (annars ett halvgrovt bröd)
smör
ost
och den hemliga toppingen - pepparkakor som ligger som ett täcke över hela osten.
Asså ni MÅSTE smaka!
Tycker det är jobbigt att äta på morgonen utan jag brukar bara ta lite äggröra.
Därför försöker jag nu inte tänka på vad jag stoppar i mig på morgonen utan att jag får i mig NÅGOT.
Glöm inte varm choklad till och tända lite ljus :) - bra start på morgonen!
Iaf tills jag tittar på klockan och inser att jag måste gå om 5 minuter...
Har jag förresten berättat att jag sabbat mina Jeffrey..?
Jag skojjade med Carolina och sa "undrar hur mina skor ser ut nu!", lyfter upp dem och börjar storskrika - stora revor i skinnet på båda sidor. Efter massvis med svart nagellack har jag lyckats rädda dem rätt hyffsat och eftersom det är på insidan av skorna syns det inte så mycket - mina vida jeans täcker bra.
Kände mig gråtfärdig - jag har inte shoppat på över 2 månader p.g.a dem! :'(
Har nog inte gjort det sedan fyran och känner mig rätt stolt över mig själv.
Ska försöka att spara undan den här månaden också och köpa julklappar. Det som blir över sparar jag undan ;).
Nu ska jag göra mig iordning och sova!
Natti!

Kommentera

Publiceras ej