Bilder på världens godaste bakelser som jag och mammi gjorde igår kmr snart men d ligger i systemen och jag e för lat för att lägga över dem just nu... x'D - jag ska! snart...
Däremot kmr en bild på min vägg som fått en grymt snygg makeover samt en snajsig jeansskjorta!
Det står på vänster sidas bröstficka The New York Times. Det är bra att ha en storasyster ibland! :D -Framför allt min eftersom att hon är underbarast i hela världen och fattar min fanatism xD.
Om vi går tillbaks till cupcakes ... Är proppmätt...
RockyRoad-cupcakes med vit choklad frosting, chokladmuffins med hallonfyllning med grädd-topping och rabarber/hallon paj... Jag har gått upp minst 2 kilo... Aja, Liseberg imorrn med skolan och alla adrenalinkickar samt att man typ går omkring hela dan gör att d e lugnt - även fast jag har en känsla av att man inte direkt kmr gå omkring och knapra på en morot. ^^ Kul ska d bli iaf!
Nu ska jag gå och käka upp pringleschipsen som blev över från igår, det finns alltid plats för sådana härligheter! ^^
Jag måste verkligen ta itu med träningen... -.-
Men till min ursäkt stack jag faktiskt och jogga i onsdags! -  FAN, va ont det gör i smalbenen!!! Låt skiten ramla av i stället, smärtan är ju ändå densamma! -.- :@
Smell ya later,

4 kommentarer

bästaaaa louise

30 May 2010 21:07

Haaaajdu! det ser görnice ut! komma hem till mig snart, med alla usa inspererande grejeer? höhöhöhhalmhalm. så söt är du, min tjaaaj.

& jag tycker morot är gott, så sluta snacka morötter, HAHAH! PUSS. seya tågkompiseN! haha, kompis utanför tåget med för den del, fast då BFF.

MandaPanda

30 May 2010 22:07

Haha, vågar du verkligen släppa in mig till ditt hem med all min USA-fanatism? - Tänker på att jag och Kerstin bara skulle mobba ut dig och kolla i inredingskataloger HHAHA xD Skojja bara sötnos!

Förlåt för morötterna... Jag tar med mig en imorrn! :D - Jag e seriös... Jag tar med mig kokta morötter till dig...

Train! Du älskar ju honom!!! :D MEN K!!! :D ahahahahah

loUISE DEN BÄSTA

30 May 2010 22:12

Hahahhaha du är la go, och ja klart jag släpper in dig! då får du la sitta med min mamma och surfa på nätet och kolla i alla inredningstidningar så sitter jag vid fejjan! hahah. fejjan- trogen VÄN. hahahah du är la för go, det behöver du inte gulleplutten. TRAIN wihoooooooooooo!

MEN K- BÄSTA! måste säga så när katti kommer hem igen. Hon bara- det var helt underbart i kroatien. och vi bara- MEN K!

MandaPanda

30 May 2010 22:21

Aaa! Vi måste fan göra d! Hon kmr nog se ut som ett frågetecken as always - blicken i ringen du vet °.° HAHA



Fejjan in our <3

Kommentera

Publiceras ej