Okej rå jag berättar min plan - hungerstrejk.
Varför säger man hungerstrejk egentligen? Hungern kommer ju när man inte ätit på länge inte tvärtom... O_o
Iaf, gick det apadåligt. Jag åt mängder till middagen och jag hade fortfarande ont i magen efteråt så det e definitivt inget bra alternativ.
Föräldrarna fick inte ens reda på min plan förutom pappa som frågade om jag inte hade ätit något under dagen (har han koll på min mjölk och yoghurts mängd..??). Han tyckte jag var konstig när jag berättade och då kan jag ju inte nämna min plan för då skulle jag ju bara låta ännu konstigare och det var ju typ först då som jag faktiskt fattade att det var just en konstig plan. Så strejken var med andra ord totalt onödig.
Har iaf satt personligt rekord (om man nu ska vara stolt över det?? ;O) - lite mer än 8h ungefär utan mat.
Var inte så farligt. Har ont i magen varje dag ändå p.g.a laktosen så jag är van typ. Blir alltid superkänslig när det är stressigt i skolan eller något annat jobbigt (som vi inte går in på..).
Ni behöver inte oroa er iaf - jag e alldeles för glupsk för att få ätstörningar som ni märkt ^^.
Dagen var seg. Pluggade matte men kollade mest the best O.C moments av en Ytube användare - 46 klipp och 12 tal senare tyckte jag att jag pluggat tillräckligt hårt och gjorde en uppgift om de tre bästa minnena från Fridaskolan.
Trots min mkt lugna dag är jag helt slut.
Ögona är så tunga så tunga... ZZzzZZ....
Go natt... (F)
PS! GLÖM INTE MORS DAG PÅ SÖNDAG!

Kommentera

Publiceras ej