Först och främst! Idag mår jag mycket bättre! Ingen feber och nästan inget halsont ;) . Pluggade järnet i 5 timmar så att jag kom ikapp i skolarbetet som stått på hyllan sen i torsdag förmiddags.
På eftermiddagen när mamma kom hem kände jag mig tillräckligt bra för att följa med upp till pollen.
Eftersom jag inte varit ute på länge (och fått alla vårfeelings som alla tycks ha!) så blev det en uteritt som både jag och ponken njöt av ;).
Okej, Nu till det som hela detta inlägg handlar om (öh... Läs ovan??)! Hittade ett gammalt armband jag hade när jag var liten - riktigt barnsligt med bl.a en flip flop och en liten mobiltelefon hängandes som berlocker. Dock var det gulliga pärlor och liknande som hängde så jag letade fram pappas tångset och klippte bort de töntiga berlockerna och voilà!
Har ett klart smyckesset ;).
Kul vad man kan hitta för saker när man kollar igenom sin gamla anslagstavla man haft sen dagisåldern ^^.
Nu blir det till att dricka ett glas Florida Juice som är lätt goare än all läsk i hela världen samt kolla på fuskbyggarna. Kram kram!

Kommentera

Publiceras ej