... Var jag igår.

Lite grejor blev d iaf - fast till min besvikelse så hittade jag inte Valentines Day ... :(
500 days of summer och Tidsresenärens hustru fick jag iaf.. :P
Utöver d var d mest ridkläder som följde med hem. Kände mig riktigt stolt när jag stod emot godisbejäret och bara köpte lite maoam och choklad =)



När jag kom hem så klippte jag först gräset för att därefter sticka ut och jogga under tiden som mamma trava bredvid på Pekka. Känner mig så himla glad över att jag inte fick ont i knäna eller ryggen som jag vanligtvis brukar få. 
Därför tänkte jag att d var lika bra att köra på medan ingenting gör ont så jag avslutade dagen med ett mag- och ryggmuskel pass framför tv:n.  
Har träningsverk idag men d e en skön smärta ^^ xD.
Idag har jag suttit i en timma och rensat ur garderoben som nu e en halv Ullaredpåse mindre... (Stora kassar is da shiet! - var kom d där ifrån..? :O)

Midsommar imorrn som firas med vännerna i Tunhem. ;)
Va ska ni andra göra?


Kommentera

Publiceras ej