Äntligen! Jag och Lis har nu finally varit på Avatar i Vbg! :D Den går inte förstän nio i Thn så då blev d Vbg ;).
Den var riktigt bra faktiskt och eftersom att det bara var typ 10 pers med oss inräknade så strödde vi ut våra grejer på vår rad! Fett najs! (H) xD
Igår var jag verkligen trött så jag skippade skolan... Nej, skojja bara ^^ Men jag var faktiskt inte i skolan.
Jag åkte till kliniken i Ale med Pekka för att se hur hans hov läkt (han fick en hovböld för nästan 3 månader sen och sen dess har det blivit operation och grejjer. Nu har han varit hemma i 3 veckor).
De 3/5 som de hade fått skära bort hade typ växt ut igen så jag ska äntligen få börja trava lite lätt igen. Har fått ett papper också med instruktioner om hur jag ska lägga upp träningen och sånt så det känns kul att börja kunna köra igång igen.
Nu blire SO och jag ska försöka göra klart en tidslinje om min mammas yrkesliv (!). Man ska skriva med precis ALLT om vilka jobb hon haft och utbildning samt hennes tankar om det.
Jag har iaf piffat upp inlägget med min födelse med att skriva vad Amanda betyder ;). Det betyder typ "den älskvärda"! haha! Tror ni mig inte så sök själva och se!

 


Visst är ögonen vackra? :P

Kommentera

Publiceras ej