Sitter och mumsar på chokladbollar just nu - jag vet, det är kanske inte riktigt GI ... Jag ska bättra mig! Var faktiskt duktig i helgen! Åt bara pytte-ytte lite chips annars var det bara pop corn. =)
Fick mina nya inlägg idag och provade dem när jag brummade iväg till ica och köpte pärlsocker (såg först att det var slut när händerna var helt inkletade i gojs...). Kan bara säga så här - AJ!
Är typ en knöl i hålfoten som hamnar typ precis under en nerv och trycker. Folk tittade rätt konstigt på mig när jag stapplade in med ett plågat uttryck på ica. En gubbe var så taskig att han flina - jag kastade onda ögat på honom och han ilade snabbt in bakom några hyllor - That would teach him! Grr...!
Någon mer än bara jag som märkte att det nästan var sommarvärme i luften idag? Det e ju snart maj så d e fan på tiden ! :D
g2g,

2 kommentarer

Madde

27 Apr 2010 10:32

Ett tips på lite nyttigare chokladbollar är att istället för att ta 100 g smör som man traditionellt använder så tar du 1 ägg. Smeten blir något lösare men stelar i kylen ändå innan man äter dom. Testa! ;) Jag tycker de smakar samma ungefär.

Vickan

27 Apr 2010 17:55

Geee mig dom däraaa!!!

Kommentera

Publiceras ej